Vanliga frågor om bemanning
Hur lång tid tar det att hitta rätt konsult?
Detta brukar skilja sig mellan olika yrken men vi brukar räkna med att ha tillgängliga konsulter inom 1-2 veckor från att vi tagit emot er förfrågan.
Hur ligger ni till prismässigt?
Vi strävar efter att erbjuda bästa möjliga värde för våra kunder i kombination med kundanpassning och flexibilitet. Generellt har vi levererat tjänster till konkurrenskraftiga priser och med stort engagemang. Därför har vi vunnit avtal framför stora och välkända företag inom olika branscher.
Kontrollerar ni konsultens referenser?
Vi kontrollerar alltid referenser för våra konsulter för att säkerställa att det inte förekommer falsk information i CV eller i personligt brev.
Vad händer om vi inte är nöjda med konsulten?
Vi garanterar att våra konsulter uppfyller de kompetenskrav som framgår i den skriftliga kravspecifikationen i överenskommelsen mellan er och oss. Om ett misstag ändå skulle ske följer vi de allmänna villkoren för personaluthyrning ABPU 10 framtaget av Kompetensföretagen Almega.
Hjälper ni även till med rekrytering?
Ja! Vi har redan hjälpt våra kunder hitta kandidater inom flera olika yrken. Vi når ut till hundratusentals arbetssökande i hela Sverige och hjälper er gärna möta nya kandidater. Läs mer här!
Sektion nedan har dolts
Varför ska vi välja Love My Office?
Vi är det lilla företaget med mycket engagemang. Vi särskiljer oss genom att skapa och erbjuda hållbara lösningar.